Mol s T-2 v digitalizacijo poslovanja z občino
Vodstvo Mestne občine Ljubljana (Mol) je s telekomunikacijskim podjetjem T-2 danes podpisalo pogodbo za vzpostavitev in vzdrževanje urbane digitalne platforme Mola. Ta naj bi, ko bo zaživela, predstavljala centralno komunikacijsko platformo Ljubljane, med prvimi rešitvami pa naj bi bila tudi e-najem vrtička in e-nakup dovolilnic za parkiranje.
Platforma po besedah ljubljanskega podžupana Boštjana Koritnika predstavlja celovit pristop k digitalni preobrazbi lokalne skupnosti, danes podpisana pogodba pa vključuje organizacijo upravljanja s platformo, optimizacijo procesov, upravljanje podatkov, postavitev infrastrukture in podporo uporabnikom. Vzpostavitev platforme je, tako Koritnik, predvidena najpozneje v 18 mesecih od današnjega podpisa.
Vzpostavljena bo centralna komunikacijska platforma Ljubljane, je ob podpisu pogodbe napovedal podžupan. Na voljo bo prek spletne strani ali kot mobilna aplikacija. Združevala bo različne mestne storitve in olajševala komunikacijo z mestnimi organi ter ponudniki storitev. Uporabniki bodo predvsem meščani in mestni zaposleni, ki bodo upravljali s svojim uporabniškimi računi, je pojasnil.
Na začetku je po Koritnikovih besedah predvidenih pet vertikalnih rešitev - naročanje na obvestila, analitični prikaz finančnih kazalnikov občine, e-najem vrtička, e-nakup dovolilnice za parkiranje in oblikovanje segmenta odprtih podatkov.
Vsako leto so nato predvidene dve do tri nove rešitve, glede na izražene potrebe in tehnične zmožnosti. "Zasledujejo koncept vse na enem mestu, ni pa možno vse naenkrat," je strnil Koritnik.
Vrednost danes podpisane pogodbe je 5,3 milijona evrov z davkom, podpisana pa je za obdobje osmih let. Polovico stroškov bo pokrila občina, polovico pa Javni holding Ljubljana.
Pogodbo sta tako danes podpisala ljubljanski župan Zoran Janković in direktor ljubljanskega holdinga Krištof Mlakar, na strani T-2 pa so bili podpisniki predsednik poslovodstva Jurij Valjavec, prokurist, član poslovodstva Jožef Zrimšek in prokurist Jurij Krč.
T-2 je bil izbran v postopku konkurenčnega dialoga, je pojasnil Koritnik, saj občina kot naročnik ni mogla natančno vnaprej opredeliti svojih potreb ali najboljšega načina za njihovo zadovoljevanje. Zato so v dialogu s potencialnimi ponudniki prišli do rešitve, ki najbolj izpolnjuje občinska pričakovanja.
Pri končni odločitvi je v 30 odstotkih odtehtala cena, 70 odstotkov pa vsebinska merila, je še povedal Koritnik.